Híreink
A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a DRS (Deposit Return System), vagyis a kötelező visszaváltási rendszer szerinti italcsomagolások gyártását és értékesítését. Milyen út vezetett idáig? Erre is választ ad a vállalat. A Szentkirályi Magyarország évek óta elkötelezett támogatója a körforgásos gazdaságnak, a fenntartható vállalati működésnek. Az italcsomagolások újrahasznosítására bizonyítottan a legeredményesebb módszer a…
Újratervezte arculatát a Pepsi. Vizuális öröksége előtt tisztelegve és egyben reagálva a dinamikusan változó jelenre, a vállalat 14 év után megújította logóját, vagyis a márkanevet bemutató ikonikus piros-fehér-kék hullámokat. Az új külső ugyanazt a nagyszerű Pepsi ízt rejti, mint korábban. Az új dizájn kialakításában meghatározó szerepe volt az újratervezési folyamatban részt vevő fogyasztók visszajelzéseinek, valamint…
Gyümölcsös újdonsággal teszi ízletesebbé az egészséges napi folyadékbevitelt a Szentkirályi. Áprilistól került a boltokba a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs ásványvíz, amely nem tartalmaz cukrot és édesítőszereket, csupán egy csepp természetes citrom- és erdeigyümölcs-kivonattal teszi még izgalmasabbá a piacvezető ásványvizet. Egy felnőtt ember számára napi minimum 2-2,5 liter folyadék fogyasztása ajánlott, sokaknak azonban nehézséget okoz csupán…
A Bács-Kiskun vármegyei Rendőr-főkapitányság és Balesetmegelőzési Bizottság tavaly megkezdett balesetmegelőzési kampányát indulása óta támogatja a Szentkirályi Magyarország Kft. elnöke, Balogh Levente. A kampány most egy meglepő felületen folytatódik: a Szentkirályi ásványvizes palackok címkéin Balogh Levente személyesen figyelmeztet a biztonságos autóvezetésre. A kampány során az üzletember és a vármegyei rendvédelmi szerv különböző hasznos tartalmakkal és tevékenységekkel…
Már a bevezetéstől számított néhány napon belül sok kérdés merült fel a fogyasztókban az új betétdíjas rendszerről, miközben a csomagolóanyagok visszaváltása már több országban eredményesen működik és hatékonyan támogatja a környezetvédelmi célok teljesítését. Az indulással együtt járó fogyasztói kérdésekre és kételyekre a Szentkirályi Magyarország válaszol. 2024 január 1-től elindult a betétdíjas rendszer, vagyis egyes italcsomagolások…
Budapest, 2023. november 28. – Szabadtéri kiállítás nyílt a Káli-medence szívében, a Theodora ásványvíz kékkúti forrásánál. A tavalyi, Varázslatos Magyarországgal közösen megvalósított Sokszínű Balaton-felvidék fotópályázat legnívósabb fotóiból álló tárlat célja, hogy valamennyi generációhoz közelebb hozza a térség természeti kincseit, bemutatva, hogy a biológiai sokszínűségnek megőrzése közös érdekünk. A természet egészsége a benne uralkodó harmónián alapszik,…
Budapest, 2023. október 9. – Lezárult a világ legizgalmasabb fiatal séfeknek szóló versenye, október 5-én este kihirdették az ötödik S.Pellegrino Young Chef Academy 2022-23-as versenyének győztesét. A Milánóban megrendezett kétnapos nagydöntőn 15 fiatal séf mutathatta be tehetségét, kreativitását és a gasztronómia jövőjéről alkotott elképzeléseit. A világhírű séfekből álló zsűrit végül Nelson Freitas nyűgözte le, így…
Jelentősen bővíti gyártókapacitását az idén 30 éves Szentkirályi, annak az új üzemcsarnoknak köszönhetően, amelyet ma adott át Alessandro Pasquale és Balogh Levente a kormány képviselőivel közösen. A fenntarthatósági célok, a körforgásos gazdaság megvalósítása jegyében felépült gyáregységben kapott helyett az új, ultramodern gyártósor. A 2,8 milliárd forintos beruházás révén nemcsak az ásványvíz-palackozás kapacitása nő, hanem lehetővé…
Adományjegyeket ad minden PET-palack után, amit a standján kihelyezett automatákban visszaváltanak a futók A 38. Telekom Vivicittá Városvédő Futás hivatalos ásványvizeként a Szentkirályi idén a PET-palackok körforgását hívja segítségül, hogy két civil szervezetet támogasson. A díjnyertes ásványvízmárka április 22-23-án a futóversenyen résztvevő versenyzőket és nézőket arra kéri, hogy váltsák vissza ásványvizes palackjaikat, amelyekkel adományjegyeket gyűjthetnek…
Lezárult a Szentkirályi Tehetségprogram első divattagozat pályázata, amely ezúttal a fiatal hazai divattervezők támogatását tűzte ki célul. A Magyar Divat & Design Ügynökség szakmai együttműködésével létrejött program nyertese a közönség szavazatai alapján Csorba Kinga lett, aki 2023 januárjában elutazhat a divatszakma egyik legjelentősebb eseményére, a Milano Unica szakvásárra. Négy sikeres, sportolókat segítő évad után a…
A legkisebbek megfelelő hidratációjáról gondoskodik a Szentkirályi Baba Mama szénsavmentes természetes ásványvíz, amely tavasztól megújult csomagolással várja a vásárlókat. A csecsemőtápszer készítésére is alkalmas ásványvíz az első hónapoktól lehetővé teszi az anyukáknak, hogy biztosítsák a rendszeres folyadékbevitelt gyermeküknek és megelőzzék a babákra fokozottan veszélyes kiszáradást. A csecsemők és a kisgyermekek testének víztartalma jóval magasabb, mint…
A sport és a hidratáció témakörében indított közös pályázatot a Szentkirályi ásványvíz és az Egészségfejlesztő Minőségi Testnevelésért Magyarországon Egyesület általános és középiskolások számára. A kezdeményezés célja, hogy három kreatív feladat segítségével bővítse a tanulók vízfogyasztással kapcsolatos ismereteit, valamint felhívja a figyelmet a mozgás közbeni folyadékpótlás fontosságára. Az országos pályázaton garantált nyeremények, értékes fődíjak és különdíjak…